Motnje v prometu na B85: obnova ceste med Rodingom in Chamom
Od 2. septembra 2024 bo južno vozišče B85 med Rodingom in Chamom obnovljeno. Promet je preusmerjen, upoštevajte zapore!

Motnje v prometu na B85: obnova ceste med Rodingom in Chamom
Od 2. septembra 2024 bo južno vozišče zvezne avtoceste 85 med priključkoma Untertraubenbach in Cham-Süd celovito prenovljeno. V tem času bo promet preusmerjen na severno vozišče, kar pomeni, da bodo vozniki deležni nekaterih omejitev. Dela bodo predvidoma zaključena do začetka oktobra 2024.
Obvoz na severno vozišče prinaša pomembne spremembe. Tukaj so podrobnosti:
Prometne omejitve in preusmeritve
- Auf der Nordfahrbahn steht in beiden Fahrtrichtungen nur eine Spur zur Verfügung. Die Geschwindigkeit wird auf 70 km/h begrenzt, und Überholen ist nicht erlaubt.
- Die Ausfahrt an der Anschlussstelle Wetterfeld bleibt von Roding kommend möglich, jedoch ist die Einfahrt in Richtung Cham nicht gestattet. Eine Umleitung führt über die Gemeindeverbindungsstraße Wulfing – Untertraubenbach – Thierlstein – Ried a. Pfahl – Michelsdorf – Altenmarkt nach Cham.
- Die Anschlussstelle Untertraubenbach wird vollständig gesperrt. Weder Ausfahrten noch Einfahrten sind hier möglich. Die Umleitung erfolgt über Wetterfeld und die Gemeindeverbindungsstraße nach Untertraubenbach oder über Thierlstein nach Cham.
- Auch die Anschlussstelle Cham-West ist komplett gesperrt. Die Umleitung für die Ausfahrt erfolgt über Chammünster zurück zur Anschlussstelle Cham-West, während die Einfahrt über Michelsdorf nach Cham möglich ist.
- Die Ausfahrt von der Bundesstraße 85 zum Kreisverkehr bei Cham-Süd ist ebenfalls gesperrt, die Einfahrt auf die B 20 bleibt jedoch offen. Hier wird der Verkehr zur Anschlussstelle Cham-Süd zurückgeleitet.
- Die Überleitung von der Süd- auf die Nordfahrbahn erfolgt östlich der Anschlussstelle Wetterfeld, wobei die Geschwindigkeit im Überleitungsbereich auf 30 km/h begrenzt ist.
Gradbena dela, ki jih izvaja podjetje Guggenberger iz Mintrachinga, so pogodbeno vredna okoli 1,2 milijona evrov. Poškodovano površinsko plast najprej zrezkamo in nadomestimo z novo asfaltno podlago.
Posebnost tega gradbenega projekta je uporaba temperaturno znižanega asfalta. Ta se proizvaja pri približno 30 °C nižjih temperaturah od običajnega asfalta, kar ne samo izboljša varnost pri delu, ampak tudi varuje okolje, saj se sprošča manj hlapov in aerosolov.
Pristojne udeležence v prometu prosijo za razumevanje zastojev, ki se jim ni mogoče izogniti, in naj bodo še posebej previdni v območju gradbišč, kjer je možna vožnja le po enem pasu. Vsi vpleteni delajo vse, kar je v njihovi moči, da se delo hitro zaključi in da je motenj čim manj.
Za nadaljnje informacije se obrnite na Dr.-Ing. Richard Bosl, vodja oddelka za okrožje Cham, na 0941/69856-5100 in dipl. inž. Julia Dietl, vodja projekta, je dosegljiva na 0941/69856-5140.