Prekidi u prometu na B85: obnova ceste između Rodinga i Chama
Od 2. rujna 2024. bit će obnovljen južni kolnik B85 između Rodinga i Chama. Promet se preusmjerava, poštujte zatvaranje!

Prekidi u prometu na B85: obnova ceste između Rodinga i Chama
Od 2. rujna 2024. južni kolnik savezne autoceste 85 između čvorova Untertraubenbach i Cham-Süd bit će sveobuhvatno obnovljen. Za to vrijeme promet će se preusmjeravati na kolnik u smjeru sjevera, što znači da će se vozači suočiti s određenim ograničenjima. Završetak radova planiran je do početka listopada 2024. godine.
Obilazak na sjeverni kolnik sa sobom donosi neke važne promjene. Evo detalja:
Ograničenja prometa i preusmjeravanja
- Auf der Nordfahrbahn steht in beiden Fahrtrichtungen nur eine Spur zur Verfügung. Die Geschwindigkeit wird auf 70 km/h begrenzt, und Überholen ist nicht erlaubt.
- Die Ausfahrt an der Anschlussstelle Wetterfeld bleibt von Roding kommend möglich, jedoch ist die Einfahrt in Richtung Cham nicht gestattet. Eine Umleitung führt über die Gemeindeverbindungsstraße Wulfing – Untertraubenbach – Thierlstein – Ried a. Pfahl – Michelsdorf – Altenmarkt nach Cham.
- Die Anschlussstelle Untertraubenbach wird vollständig gesperrt. Weder Ausfahrten noch Einfahrten sind hier möglich. Die Umleitung erfolgt über Wetterfeld und die Gemeindeverbindungsstraße nach Untertraubenbach oder über Thierlstein nach Cham.
- Auch die Anschlussstelle Cham-West ist komplett gesperrt. Die Umleitung für die Ausfahrt erfolgt über Chammünster zurück zur Anschlussstelle Cham-West, während die Einfahrt über Michelsdorf nach Cham möglich ist.
- Die Ausfahrt von der Bundesstraße 85 zum Kreisverkehr bei Cham-Süd ist ebenfalls gesperrt, die Einfahrt auf die B 20 bleibt jedoch offen. Hier wird der Verkehr zur Anschlussstelle Cham-Süd zurückgeleitet.
- Die Überleitung von der Süd- auf die Nordfahrbahn erfolgt östlich der Anschlussstelle Wetterfeld, wobei die Geschwindigkeit im Überleitungsbereich auf 30 km/h begrenzt ist.
Građevinski radovi, koje izvodi tvrtka Guggenberger iz Mintrachinga, ugovoreni su oko 1,2 milijuna eura. Oštećeni površinski sloj najprije se izgloda i zamijeni novom asfaltnom podlogom.
Posebnost ovog građevinskog projekta je korištenje asfalta smanjene temperature. Proizvodi se na oko 30 °C nižim temperaturama od konvencionalnog asfalta, što ne samo da poboljšava sigurnost na radu, već i štiti okoliš jer se ispušta manje para i aerosola.
Odgovorne mole sudionike u prometu za razumijevanje zbog neizbježnih zastoja te za poseban oprez u zoni izvođenja radova, gdje je moguća vožnja samo jednim trakom. Svi koji su uključeni čine sve što mogu kako bi se radovi brzo završili i kako bi smetnje bile što manje.
Za daljnje informacije obratite se Dr.-Ing. Richard Bosl, voditelj odjela za okrug Cham, na 0941/69856-5100 i B. Eng. Julia Dietl, voditeljica projekta, dostupna je na 0941/69856-5140.